azlyn kata

.

Thursday, August 13, 2009

Perjalanan Hidup Ku =P

Today semua perkara buruk terjadi..pahal ni..banyak buat dosa ke aku? >.<

Actually malam semalam nak baca for Chemistry coz today dah start trial..but end up elyn tertido kol 11 pm!! Argh papa bukannya nak kejutkan..terus tutupkan lampu.. :'( Then suddenly time tido pukul 5.45 pagi tetiba kaki cramp..walao menjerit sorang-sorang dalam bilik @.@ sakit giler!! Then teruslah bangun mandi then revise last minute for chem paper...

Then tibalah time untuk start chemistry paper..duduk lama atas kerusi kebas habis bontot >.< Then after rehat duduk for chem paper 3..for the first time elyn dapat habiskan minum air dalam botol...tangki pon penuh ah...then nak mintak gi tandas...cikgu saje je kacau tak nak kasi pegi..caish..kurang asam tol..

Then suddenly 5 minit sebelum balik tetiba hujan lebat!! wadooh!! before mama hantar gi skola mama dah pesan suruh bawa payung..nasib baik..tp angin bukan main kuat..my payung plak dalam keadaan kritikal so tak gunala payung tu @.@ mama plak kerja shift pagi..so kena lah jalan kaki.. :'( berbasah kuyup la elyn jalan dalam hujan...but the best thing when you walk under the rain alone is people wont know whether you're crying or not because they ingat tu air hujan..so apa lagi, lepas ah =D

Haiz now pening kepala and rasa sejuk...harap tak demam la..tolong doakan sihat walafiat yea..i cant afford to be sick coz exam lebih dari sebulan >.< huhu..

Today papa pegi Bandung bayar zakat..hari Ahad baru balik..so makan malam belilah..huhu..and IM FREE TO USE THE INTERNET!! LOL!!

Eh rasa pelik...why nowadays asyik terserempak ngan budak tu >.<>.<

Yani wahai kazenku!! Rindu la!! Nak gi main badminton kat Melawati!! kita gi usha laki sama2..ahaks!! LOL!! setia larh =P Ayah Li dah janji kata nak main tenis sampai sekarang tak da dengar cerita pon..huhu..masa cuti yea kita plan =)

Soalan2 yang sering bermain dalam otak elyn :
1. Agak-agak kalau aku hilang dia cari aku tak? haha soalan pelik >.<
2. Agak-agak kalau dia bersosial ngan perempuan lain dia ada teringat kat aku tak?
3. Agak-agak kalau aku rindu kat orang lain dia marah kat aku tak?
4. Agak-agak kalau aku makan ngan lelaki lain dia marah kat aku tak?
5. Agak-agak kalau aku terlukakan hati dia, dia maafkan aku sepenuhnya tak?

Argh!! tomorrow paper bio and elyn tak baca satu habok pun!! Tak da jodoh ngan bio la..takut fail...Sorry mama & papa..i just dont have the interest in bio anymore.. =S

Kata-kata semangat :
Version kelate : Elyn!! Mung boleh!! Hok peting usoho..tok soh pikir bio susoh supo gapo..hok petingnyo mung doh teghai sepenuhnyo..asal mung pikir positif ipie mung ake tercapai =) teghuhke perjuange ando..ahaks!! sape yang faham mmg pandai..haha!!

p/s : wish me luck!! i need all the luck that i can get =P
Elyn <3 Bio ,but Bio hates Elyn
Sekarang aku talakkan bio dengan talak tiga terus..u yang paksa i yea =D LOL!! dah jadi psycho >.<

I <3 U xoxo

2 comments:

Syazana said...

Iyee... mamemang psycho. but then kalau awak normal bukanla nama Azlyn, right??? :P

nur azlyn said...

aik kuang ajoq =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...