azlyn kata

.

Tuesday, October 6, 2009

BEGOKS!!

JANGAN PUJUK ELYN! ..I'll cry :'( ..Tze Hao ah..u almost made me cry during chemistry tuition.. T.T

Yang budak tu sorang lagi..dulu kau bukan main mencarut gila babi kat aku..sekarang nak minta maaf plak plus mintak jd adik angkat balik..BLAH LAH!! Tak kuasa aku nak jadi kakak angkat kau..pegi angkat kabinet kasut kat rumah tu la..nak angkat sgt kan.. dasar cipan tol..pegi balik kat saudara kau tu tapir a/l tenggiling..bangang!

p/s: bukan elyn tak maafkan..cuma menyampah..kalau nak rasa diri dihormati, hormat orang lain dulu..ngerti ngak kamo?

2 comments:

PIQy stylo said...

ade orang tu mengamuk nampak..bengang kat bdak tu ke...???

ELYN said...

mmg ah..budak tu text elyn balik smlm..kata sorry for everything la itu la..mintak nk jd adik angkat blk..haish kalau dia ada depan mata elyn, dah lama kasi pelempang..dia xda text piqy?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...