azlyn kata

.

Friday, January 8, 2010

Toyol-Toyol Aku Memang Sah Toyol!

Pada pagi yang indah hari ini, aku berjalan-jalan banyak di .....rumah. Keluar masuk bilik -.-'' Bak peribahasa Wan, berjalan-jalan, luas pemandangan >0< Aku terserempak dengan teddybear aku kat atas meja komputer. Haha. Yea aku suka teddybear. Especially yang besar. Suka aku peluk. Mainan aku masa kecil lah. Ada masalah? heh kisah apa aku -.-

Aku perasan ada kelainan dari rupa mereka. Aku perasan. Teddybear beruang biasanya mana ada bulu mata dengan kening. Hari ni aku tengok memang lain macam. Dibelek-beleknya aku beruang tuh. Ada dua patung aku menjadi mangsa conteng. Toyol-toyol yang mencontengnya. ARGH! geram aku! Ingat lagi kakak dan adik yang aku ceritakan dalam post yang lepas? Hish! Kalau bulu mata dan kening warna hitam lawa la jugak. INI?! warna BIRU!! Kalau nak conteng pun at least ajaklah aku sekali. Guna eyeliner Maybelline ke, silky girl ke..at least ada class sikit. Ni pen entah-entah kilometrico korang guna. Comot habis :'( sedih je aku. Dah lah kening berjarak-jarak 0.3cm . Siap aku ukur. Aku tipu -.-

Belikan teddybear baruuuuuuuuuu!!!!! wuek!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Budak ni tipu aku! pfft! @.@

Dah berapa minggu aku ada masalah nak tidur. Tidur dalam pukul 4 atau 5 pagi walaupun bapakku tutup connection internet seawal 12 malam T_T.

Guling, dan guling, dan guling, mengengsot, berdiri terbalik, angkat kaki, masuk tandas, semua tak menjadi. Chibi maruko chan ni bila dia tak dapat tidur katanya kena kira kambing. Budak nih kira kambing sampai 3 dah terlelap. Aku cuba lah petua nih.

Beratus-ratus aku kira kambing. Okay lah. Aku kira sampai 170 lebih..aku hilang kiraan -.-' Mentang-mentang dah lama tak pergi ke sekolah. Hish! mula balik dari 1...2...3....



AKU TAK DAPAT TIDUR LAGI!!! -..-

Lain kali cuba kira babi. Menjadi kot. Haih.

p/s : seronokkah anda lihat anakmu merana? Kalau bukan sebab papa ada penyakit jantung, dah lama adik lepas!! Ever heard of give and take system? URGH!

nak lari dari rumah!!! ada siapa-siapa nak sponsor tempat tinggal aku? chet! aku 'gurau'. pergh!

Akan ku ceritakan detik-detik aku mencari kerja. Menarik sungguh. Aku tak ada mood nak berlawak -.-

Kenapa zaman sekarang banyak orang perangai tak bertamadun. Siapa nama tuh? Flinestone? Flystone? Stone tepi jalan? haaaa yang kartun zaman dulu tu pun lagi bertamadun tahu tak. rawr!

Aku naik 3 kg!! ARGH!!! kena banyakkan proses melombong emas . Emas hitam. unik tak aku ? unik tak? HOHOHOHO -..-

guess who's back?? ;D


-bye-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...