azlyn kata

.

Saturday, January 30, 2010

Pertemuan Teddy dan Encik Kacang

Untuk pengetahuan anda, Teddy telah berhijrah ke Malaysia mengikut tuan barunya, Nur Azlyn. Tatkala aku sedang berwebcam dengan Encik Kacang di negara asalnya Teddy datang berjalan-jalan...Ikutilah episod seterusnya...




Sedang berwebcam dengan Encik Kacang

Teddy sedang mengambil jalan lewat malamnya..

Apabila ternampak Encik Kacang di skrin, dia tersenyum lebar
Sampai hatinya menutup muka aku. CIS! tak hormat pada tuan baru langsung!

Terlampau teruja melihat tuannya yang dulu. Ingin memberikan goodnight kiss tetapi malangnya dia tidak sedar itu hanyalah imej di skrin laptop..

Aku sedih melihatnya beredar dengan hati penuh kecewa..
p/s : mulut dia tak boleh buat muka sedih kerana baru sahaja menerima suntikan botox berlebihan


Sedih sungguh :'(


To Syazana : Teddy ni masih hidup. Dah 5 tahun :) Tapi selepas webcam dengan Encik Kacang dia menyakiti dirinya dengan mongoyakkan diri di bahagian leher belakangnya. Bukan salahku dia koyak @.@ Dengan kepakaranku, ku tidak menjahitnya balik. malas..heeee :P macam reti je -.-'

otak aku menjadi sangat lame(bahasa omputeh) baru-baru ini

4 comments:

♥akukahmilikmu®♥ said...

ni kan baby mr bean kan..hikhik..amik botox tu..canggih tul..

ELYN said...

di dunia hiburan..apa2 pun boleh terjadi..untuk teddy pun ada perkhidmatan botox..jgn terkejut -.-'' HAHAHAHA

Rex said...

dari ko webcam ngan menda alah ini,skali lagi aku ckp.AKU ADA.

nmpk jugak pekdahnyaa...wakakakaka

ELYN said...

hahaha baik aku korek hidung..lagi ada pekdahnyaa..hahahaha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...