azlyn kata

.

Wednesday, September 9, 2009

I DUN WANNA BE A CRY BABY!!

Cry, Cry, Cry and Cry....that was what i did the whole day.. T.T Now my mata pun dah bengkak...sangat stress la...I know i may look tough from the outside..haha sotong terkejut tengok orang menangis yea...chill la~~ biasakan diri anda coz there's much more to come from me...huhu..

Thanks to those who gave me encouragement (especially Syazana, Farhana, Farah, Sheryl, Nana =P & Pn Rina)..and to YOU too...Saffrullah Iqhwan Khan..sedap kan nama tu..bunyinya indah ^^ thank you =)

090909
Woots!! Hari ni mesti ramai yang mengukir sejarah dalam hidup..lawa tarikh..Hadoi if mama lahirkan me awal 27 minit mesti my tarikh lahir for this year lawa giler...Yeah ! I was born at 12.26 a.m. .....Haiz tu la degil sangat tak nak keluar awal... >.<

that's all for today..wth i could still find time to online..There's Bio paper tomorrow..AZLYN GO AND STUDY!!!!!

p/s: life sucks! *Pfft!* another sleepless night for me...hmmmm..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...