azlyn kata

.

Monday, July 18, 2011

eh

ketukan pintu awal pagi seawal 630, bagaimana perasaan malas berbaur marah
ingin aku kongsikan bersama semua
air sejuk mengalir, bagaimana membuatkan badan ini menggigil kesejukan
ingin aku kongsikan bersama semua
tuala penyerap air, bagaimana kasar setiap benang di atasnya
ingin aku kongsikan bersama semua
makanan yang disajikan kepada aku, bagaimana sedap nikmatnya lauk
ingin aku kongsikan bersama semua
melihat gelagat manusia di dunia luar, bagaiamana mereka jalani hidup sendiri
ingin aku kongsikan bersama semua
bermain dengan binatang kesayangan yang tidak kenal erti susah hidup, bagaimana comelnya ia
ingin aku kongsikan bersama semua
tertawa kelakar aku terhadap cerita yang ditonton, bagaimana bahagianya hati
ingin aku kongsikan bersama semua
merenung ke bulan dan bintang, bagaimana susunan mereka di langit
ingin aku kongsikan bersama semua

sakitnya dada resah dihati, bagaimana diri rasa hendak menangis
ingin aku kongsikan bersama semua
namun sebesar mana hasrat hati
tiada seorang pun insan bergelar kawan dapat aku kongsikan
tiada; masing-masing ditelan masalah duniawi sendiri
jikalau ada pun, tiada isi yang dapat aku luahkan
all i needed was someone yang boleh menemani
menemani tidak perlu berbicara apa-apa; semalam


terubat hati bila terdengar; azlyn chantek, kau lah gadis rupawan, azlyn chantek, lain dari yang lain. ku tunggu selalu. kehadiranmu suatu yang baru. tersenyum kambing. hilang segala keresahan. separuh sedar dari tidur, terlelap mp3 tak off memainkan lagu hujan

p/s: kenapa orang yang aku tegur di IM semalam semua busy? korang tak dapat sense ke ada seorang sahabat tengah rasa sedih ni ha *merajuk* hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...