azlyn kata

.

Tuesday, March 15, 2011

orang kat puncak alam pun updated okay ;p

SILA MAKAN BANYAK PISANG.

tak, dan juga bukan untuk menyuruh kamu-kamu semua berevolusi jadi monyet. HU HA HU HA sana sini nuclear power plant meletup, so yeah. makan pisang pun senang berak tau . tak perlu risau memerut lama-lama dalam tandas. nak makan buah lain pun tak da hal lah .

lagi satu, bila dah suka sangat makan pisang, bila nampak pisang, jangan buat muka macam ni. beruk lain nak buat kawan pun takut tau.



take care :)

1 comment:

nur dhiya' aida said...

xley lagi comel ke huh??
sweetdream ak tgk twu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...