azlyn kata

.

Tuesday, November 30, 2010

Kaki Kerat Kasi Cantik Okay Doktor

Tulang kaki belah kiri tak teruk sangat, tulang belah kanan memang ketara. Jalan 30 minit lebih je mama bising sakit sakit. Aku dengar je lah







Lepas dah kena kerat

Paku sekali masuk 5. paku yang panjang yang tak tahan tu. Silap hari aku derhaka, maunya mak aku paku guna kaki. Eh, memang tak la jadi anak derhaka.

Rasanya kalau nak naik kapal terbang, tit tit tit tit TIT TITTTTTTTTTTTTTT! itu mama punya hal.


Gemuk-gemuk comel je kaki mama time ni

Hospital dah macam hotel. Makanan hidang kat pesakit kemaen lagi tau. lasagna, chicken chop. Kalau aku, sanggup jadi pesakit sana. hoho. ah tak, aku sihat sentiasa. amin


p/s: tak sedap hati :(

2 comments:

mai akmal said...

kaki mama lyn sama cm mai.besar sebelah.hoho~ nk pakai flat pun haram nk muat.llme merah je.paling teruk kaki belah kiri, kanan sikit je.haha :D

armouris said...

info tentang tulang sihat di SIHAT SELALU - Pemakanan Untuk Tulang Sihat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...