azlyn kata

.

Saturday, March 6, 2010

Cara Efektif Untuk Menenangkan Fikiran. Terbukti BERKESAN!

Tataplah muka ini

Gerenti! Ketika makan, sangat kenyang menyebabkan anda perlu mengeluarkan duit yang banyak kerana perlu menstokkan makanan di rumah. Apabila duit makin berkurangan, mulalah anda tidak tenang. Apabila keadaan sebegitu muncul, bukalah blog ini .

Apabila anda tatap muka ini gerenti mandi terlebih basah. Bil air pun makin meningkat. Kepala menjadi gila. Duit makin kurang. Fikiran tidak tenang. Kembalilah ke blog ini untuk menenangkan fikiran.

Apabila anda tatap muka ini, muka nak sembelit pun ada. Mana lah tahu aku dapat memberikan feel kepada anda-anda di luar sana yang mengalami kesukaran di dalam bilik air. Usus besar kosong, hati pun gembira, fikiran pun tenang tidak perlu memikirkan adakah angin taufan yang ingin aku keluarkan ini wangi semerbak setelah sekian lama menyimpan cenderamata berbagai-bagai bentuk di dalam usus. Ucapkanlah terima kasih kepada blog ini.

Apabila anda tatap muka ini.. okay dah dah. Nanti ada yang nak masuk meminang pula :D

Sebelum semua menyumpah seranah aku, baik aku tamatkan entri ni. I come in peace (^^)v
p/s : yang dah menyumpah itu aku maafkan. maklumlah aku ni jenis yang pemaaf kan.tidak dengki :P *lari*


--> Nenek saudara yang aku selalu cerita dalam blog ini telah menghembuskan nafas terakhir pada 3 Mac 2010 jam 8.15 malam. Arwah selamat dikebumikan pada keesokan hari. Moga roh arwah ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman. Termasuk juga arwah ayah nena gabbana. Bersama kita sedekahkan al-fatihah..

Nak jugak bercerita tentang anak saudara perempuan aku ni. Seperti biasa, budak kecil suka bermain. Dia mengajak aku main kebumi-kebumi. Rasa nak sepak ada. Rasa nak join pun ada -.-'

Comel kan anak saudara aku? Nama dia Irsalina. Aku tanya mak dia, macam mana nak dapat anak comel macam ni? Maknya menjawab nanti bila dah kahwin tau ye sambil tersenggih-senggih -.-' Okay..aku faham. Soalan yang sangat bodoh aku tanya.zzz

6 comments:

Jessica said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH XD
i miss you and your carut-carutan in class laa azlyynn. :) see you next thursday!

nur azlyn said...

LOL! jess :)) c u next thurs!

zahirlunatik said...

aku minat dgn soalan ko...
gatal ko ni

nur azlyn said...

haha bangang. time tu aku tak da niat doh. siut tol -.-

Anonymous said...

cuba try tanya mak pulak soalan cmtu . gerenti pinggan melayang ke muka . haha .

nur azlyn said...

haha tidak. dia mesti akan kata. 'mama pun tak tahu macam manaa. dah adik mmg comel nak buat camne'

style kan :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...