azlyn kata

.

Thursday, August 4, 2011

mesra-mesra di bulan ramadhan

mak cik, jual murah boleh

tak boleh lah dik

boleh lah mak cik, saya masih student, tak ada duit

maaf dik, mak cik makan gaji je

saya pulak tiap-tiap hari makan nasi kat rumah mak cik, boleh lah, boleh lah *hulur duit*

tak boleh dik, mak cik minta maaffff sangat, jangan marah ye dik

tak pe mak cik, saya tak marah kat luar, saya marah kat sini je. hehe *ambil tangan mak cik letak di dada aku*

eh, jangan lah macam tu




p/s: memang tak aku nak amik tangan makcik tu. tanak kasi murah kan. hahaha. sebak dada pegang kad atm nak keluarkan duit. sekian lama.

4 comments:

! N e n a G a b b a n a ! said...

Hye awak. Lama tak jumpa. Miahahaha.

Encik Psychopath said...

Makan jangan berkira.

nur azlyn said...

tak pernah kira nasi pun time makan

bighagenjo said...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...